Diskuzní fórum
Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Stala jste se obětí sexuálního násilí?
(1 prohlíží) (1) Host
  • Strana:
  • 1

TÉMA: Stala jste se obětí sexuálního násilí?

Stala jste se obětí sexuálního násilí? 5 roků, 8 měsíců #898

• Veronika-vyzkum
Dobrý den,
jsem studentkou psychologie a provádím výzkum, jehož cílem je získat poznatky o oznamování nebo neoznamování sexuálního násilí. Pro svůj výzkum hledám ženy, jež se staly obětí takového jednání. Jestliže se něco takového stalo i Vám, ráda bych Vás požádala, abyste se zapojila do mého výzkumu vyplněním dotazníku na stránkách:

docs.google.com/spreadsheet/viewform?for...NPRnM4SVBMMUFHdVE6MQ

Výzkum je zcela anonymní a svou účastí v něm, můžete i Vy pomoci dalším ženám, které se dostaly do obdobné situace jako Vy. Budete-li mít zájem o výsledky výzkumu, budou od června k dispozici na sites.google.com/site/psychologickyvyzkumonline/vysledky.

Předem Vám všem děkuji,
Veronika

Re:Stala jste se obětí sexuálního násilí? 5 roků, 7 měsíců #907

• Z***
Sexuální násilí chápu jako vynucení si styku a to bez ohledu na to zda jsem s dotyčným v rodinném svazku či ne. Píšu to proto, že toto se stává velmi často v rodinách vykazující domácí násilí je jedno o jaký druh jde. V tomoto případě jde o věc, která se jen VELMI těžce prokazuje a pokud se dotyčná vůbec odhodlá k tomu, aby toto nahlásila stává se někdy dvojnásobnou obětí je pod palbou nechutných otázek a nezřídka kdy se setká i se slovy ...ale vždyť je to Váš manžel....